mandag 8. september 2014

Syøkt...


Kjolen til venstre kjøpte jeg i sommer, i en Designer butikk. Kjolen var på salg, og derfor følte jeg at det kunne rettferdiggjøres :-p Hjem fra arbeide i DK sist, var jeg innom Erik på Jydsk Stoflager, og der fant jeg jammen samme tupe stoffet. Og dermed ble det litt med hjem. I helga var vi i Bergen, og en sving innom Illums Bolighus, var ikke rent fristende. Da kom ideen..... Jeg kan søren meg sy de buksene jeg hadde lyst på :-p En glitter, og en "gråleopardet" bukse, var fristende hos Illum - dermed ble det to slike i dag, i tillegg til "Designer" buksen. Knøtta fikk to tightser i samme stoff som meg, i tillegg til pusekatttights. Også dette stoffet er fra Jydsk.

Lille fikk ett sett i samme stoff som "designer" buksen, og en lilla tightsbukse. Glitterstoffene er krinkelull fra Janus. Totalt 8 bukser til liten og stor, og en genser. Med andre ord, noen meter stoff er sydd opp! Kanskje på tide......




Pusekatt fototrykk stoff: Jydsk Stoflager
"Sebra stoff": Jydsk Stoflager
Grå/sort leopard: Jydsk Stoflager
Lilla og grå krinkelull: Janus
Mønster: Symagsinet
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!