søndag 21. september 2014

Sol og Sommer ?

Det er utrolig varmt her, ikke at man skal klage. Men man kan konstantere :p Som seg hør og bør, i Spania - ble middagen i går Paella. utrolig godt. Anbefales alle som skal innenfor Spanias matgrense :)

Rett før jeg drog, festet jeg de siste trådene på bomullstoppen min. Ett under at den i det hele tatt ble ferdig, syns jeg :) Tynne pinner, bomullsgarn og hullstrikk - normalt oppskrift på en UFO i mitt tilfelle. Derfor er denne toppen ett skikkelig kryss i taket :)

Neste prosjekt er en PT Design kjole, på like tynne pinner (doh), supertynn mohair og tynn alpakka fra DSA. Håper den blir fin og ikke minst ferdig.. hehe.. :)

To dager igjen i Spania, før høsten i Norge venter. Litt oversettelse og inspirasjon er levert i varmen, nå litt skygge og en cerveza - før middag i kveld. Håper alle har en fin weekend.

Garn: SandnesGarn Mandarin Petit
Hefte: Dame vår 2014 SandnesGarn
Pinner: KnitPro Karbonz
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!