fredag 12. september 2014

Norsk Quiltefestival..

Det er litt stille herfra om dagen, det har vært noen hektiske dager i det siste - og helgen intet unntak. Norsk Quiltefestival på Clarion Congress og hotell (forøvrig min gamle arbeidsplass for mange år siden) er startet opp. Kjenner det blir lange dager, 09-18 på bena alene, men det er gøy. Og utrolig mange kjekke damer og menn her. Det er fantastisk å se hva folk tryller frem! Er du på messen, så stikk gjerne innom å gi deg til kjenne :) 





Dagens outfit er delvis hjemmesydd :) Krinkelglitter fra Janus, en av de 3 buksene jeg sydde meg her om dagen. Superfornøyd med den! Den er flott på, myk og god. Hvem sier at krinkelull er forbeholdt ungene ? ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!