fredag 19. september 2014

Kontortid...


En liten hilsen fra mitt "kontor" om dagen. Akkurat nå er det 34+ og jeg sitter med en kald øl, og koser meg med oversettelse. Det er slike tilfelle man skjønner hvor heldig man er, som kan ta med seg kontoret hvor man vil. (Bare det er internettdekning) Litt mer jobbing, og så er det en liten tur på graven til mamma. Mamma døde i 2008, er gravlagt her nede i Spania. Litt rart å ha "to steder" man går til, for å minnes. Men det er fint at hun fikk ligge her, som hun selv ønsket :) 
Ha en flott dag alle sammen! :D 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!