mandag 25. august 2014

Gave & Interiørmesse


Alltid gøy på messe! Da var  Gave & Interiør messen over, og jeg har fått masse ny inspirasjon til sidene våre, og kjennskap til masse nye produkter. Og som i kjent stil, var veska full da jeg gikk :-) Jeg gleder meg utrolig mye til å blandt annet teste og vise frem det helt nye garnet, dere ser på bilde over her. Jeg sier bare, pungrotte... hehehehe
Seeme er det mange som kjenner til, men visste dere det vanvittige utvalget de har? Det gjorde ikke jeg. Nå er det bare å vise frem, kose seg og teste i vei alt dette flotte. I tillegg kommer Järbo Garn med nye pinner, produsert av KniPro, i tre - som jeg også fikk med meg noen av. Superdigg! Utenom dette ble Hagevin av Arne & Carlos (kunne styre meg), titta på boksignering med Dorthe Skappen (fikk ikke signatur, fordi det var bare forholdt SandnesGarn sine kunder, betydde visst ikke noe av vi har stort samarbeid med de :-p) og masse masse flott annet som skjedde! 

Ønsker alle en god uke! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!