mandag 18. august 2014

Deilig weekend...

Er det mulig å glemme ut at man får besøk? Ja det er det ! I en hektisk hverdag, så glipper mange ting. Jeg hadde glemt at min niese og hennes datter, skulle komme på besøk. Men alt ordner seg, og på torsdag var de på plass! Det ble en superkoselig helg, og alle har storkost seg! Jentene har lekt med den lille "grandkusinen" sin, og Maria har lært seg å sy litt. Det var en utrolig artig å se gleden hennes, over det å lage noe - og ikke minst, at det kunne brukes! Det er ikke verst, til første gang å være! Jeg kunne ikke bruke det aller første jeg sydde, på lille L :) Håper hun finner tid og lyst til å sy mer, fremover. 


Omsider ble krinkelullen fra Janus klippet i! Den har ligget siden før sommeren.
Jeg skylder litt på at den flotte sommeren, ikke har vært stemning for ull enda! :) 


Ellers er nå bakstykket på mandarin petit toppen min ferdig. Det er nå ca 1 mnd siden jeg startet på den, så dette syns jeg ikke er så verst. Så mye mønster, frem og tilbake strikk (grøøøøøøsselig) og lite tid, så er denne godt i rute. Nå er sommeren på hell, men med en ull singlet under, kan den brukes en god stund enda. Det er en vid modell, som sitter kjempefint på modellen i mønsterboka - så jeg er spent på resultatet. Nå er det 20 cm for-overstykke som venter, så er den ferdig! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!