onsdag 16. juli 2014

Tips...

Jeg la ut bilde av garnet jeg har valgt til min Bloombury genser. Og så kom jeg på at jeg vil gjerne tipse om butikken der jeg fant garnet. 

Garnbutikken Fortuna - helt fantastisk service og spennende utvalg. Butikken/nettbutikken inneholder litt andre merker enn man ofte finner som standard, i butikker - og masse nydelige farger. 

Jeg bestilte søndag kveld, og etter få minutter endret min status til "under behandling". Noen har slik på automatikk, så jeg regnet ikke med at det var noe superspesielt ved det. Men, mandag morgen - og da mener jeg morgen, endret det til "levert". Kjente jeg ble imponert!!! Jeg har overhodet ikke noe krav ovenfor rask forsendelse, og blir kanskje derfor - ekstra imponert når det går så fort ! Tirsdag kunne jeg kjenne på det deilige garnet! Butikken er absolutt verdt en kikk! www.garnbutikkenfortuna.no
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!