tirsdag 8. juli 2014

Sommerregn.....



 

Regn, torden og sol... en oppsummering av dagen i dag... Jobb, hus, unger, fri, maling, prosjekter, lite tid = oppsummering av sommeren hittil :) 

I går drev jeg å la inn en bestilling hos Kreativ, og i dag var det her ! Jeg tøyser ikke! Det er noe av det raskeste jeg har vært borti! :) Stoffene er ull fra Hilco, verdens fineste, mykeste ull - som planen er å sy noe til både meg selv og ungene av. Blå regnavvisende stoff til kåpe (til K) og prikkene var egentlig tiltenkt en kjole til meg - men det er for lite, så det får bli en av jentene, og så noe annet til meg. 

5 nøster mandarin petit skal også testes. En topp fra det siste heftet til SandnesGarn Dame. En variant som minner en del om et Kreativ Strikk prosjekt. Hullmønster og spennende. Jeg har også funnet en nydelig jakke i lille Lerke. "Heldigvis" var det tomt i butikken for det garnet, da jeg var innom sist :-p 

Håper dere alle har en flott sommer, og at jeg er tilgitt for litt mindre blogging på sommeren :) 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!