mandag 28. juli 2014

Sol, varmt og jobb...


I helgen hadde vi besøk fra Haugesund, hvor jeg er vokst opp. Kjempetrivelig besøk, og de slo an til været. Dagen etter at de drog ble det lyn, torden og regn. Heldige med den ! Ett par dager i butikken ble det forrige uke, for å la Anita puste litt. Gruet meg litt til lørdagsvakta, men den gikk kjempefint! :) Fikk besøk av både kameraten min, Morten - og koselige Annette. Ikke verst å være på vakt da ! :) 


Genseren går på frem ! Planen var å gjøre det i følgende rekkefølge: Topp, hullegenser fra LHS, og så Bloomsbury. Men nå dukket jeg ned i en av garneskene mine i dag, og fant ut at jeg slett ikke manglet garn, til ett prosjekt jeg hadde liggende - slik jeg trodde. Så da er det mulig at rekkefølgen forandrer seg litt. 


Sol og varmt, det kan bli litt varmt for mange og enhver. :) Knøtta koser seg inne med ipad før varmen og bading venter ! 
post signature

1 kommentar:

  1. Den toppen strikker jeg også, men i dus grønn. Og jeg følger faktisk mønsteret (sånn ca...) for en gangs skyld :-) Ser deg vel snart :-)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!