torsdag 3. juli 2014

Det store symesterskapet...


Er du en av de som har hatt dilla på "The Great British Sewing Bee"? Ett fantastisk konsept som i disse dager, selges ut til vanvittig mange land. Norge, Sverige og Danmark er i full gang med produksjonen - og i forrige uke var jeg så heldig å få bli med på produksjonen. Superspennende, og artig! Vi kommer med artikkel i Symagasinet, både "behind scenes" og om personene som har vært med. Flott konsept, som ble filmet i Oleanas lokaler, utenfor Bergen. Jeg fikk kjøpt meg en nydelig strikkejakke nede i fabrikkutsalget. Utrolig mye fint. Er du i Ytre Arna en gang, så ta deg ett besøk hit.


Det er ikke lett å være programleder, alt skal sitte ! :) 



Det store Symesterskapet skal sendes på NRK1 til høsten. Promo og mer informasjon kommer snart på NRK1 og NRK nett. Håper folk vil kose seg like mye med dette, som jeg har kost med meg på settet! Vanvittig flinke og blide folk, både foran og bak kamera! Gled dere !

post signature

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har vært på settet, utrolig spennende! Gleder meg stort til å følge med :D

    SvarSlett
  2. Hei. Elsker dette programmet. Hvet du hva programmet heter i sverige og hvilke kanal som har sendt/skal sende det der?

    SvarSlett
  3. Hei Barbro
    Programmet i Sverige heter "Hela Sverige syr", og jeg tror den gikk på Tv7, er ikke helt sikker, men mener jeg så den på nett hos Tv7
    I Danmark heter den "Klar, parat, SY" og gikk på TV2fri.dk :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!