torsdag 3. juli 2014

Barnehageavsluttning


Det er alt for lenge siden jeg har fått blogget noe nå... Delvis fordi tiden ikke rekker til, overhodet :( Og delvis fordi tiden ikke strekker til, mobilen gikk i tusen knas - i skjermen, barn, familie ++++ :-) Minuset med å ikke være syncet som 50% av resten av Norge på feriefronten, er at mange vil finne på  noe - besøke, ha besøk ++++ mens jeg styrer med mitt enda :-) Men nå er det noen dager fri, før ny giv skal på. 

Knøtta hadde sin aller siste dag i barnehagen forrige uke. Det er rart! En epoke er liksom over. Husets barn begynner å bli store. Jumbo skal inn på sitt første år på videregående, medium skal begynne som konfirmant til høsten, Lille skal opp i 3 klasse og knøtta skal begynne på skolen... tiden flyr :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!