mandag 9. juni 2014

Sommer og sol...


Begynte å klippe ut dette settet i går. Shortsen ble ferdig på ettermiddagen, men det måtte settes strikk i livet - da lille er en lille smule smal :-) 

Livkanten og lommene er Hilco interlock, myk og god. Stoffet er stretch dongeri, kjøpt i La Nucia. Jeg trodde egentlig at dette ble siste produktet av denne biten, da jeg lagde hatt også av dette for noen dager siden. Men nei, det er enda ett stykke igjen gitt :) Samme stoffet ble laget til to shortser for ett par år siden, så stoffet har ligget en stund. Jeg hadde kraftig dilla på stretch dongeri en stund, så det ligger noen meter av det i hyllene her. :-p Mønsteret er fra Alt om Håndarbeide Symagasin 10/13. 

Toppen er fra Onion 20022, str 128. Stoffet er jeg faktisk usikker på, da det har ligget i evigheter i hylla - men mener det ble kjøpt på Stoff og stil for en gooood stund siden :-) 

Deilig når man kan begynne å lage sommertøy for alvor ! :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!