søndag 8. juni 2014

Oppbevaring...


JEg har tidligere påpekt at man ikke nødvendigvis må ha en Bernina maskin, for å kunne bruke Software Versjon 7. Det samme gjelder mye annet:) Som for eksempel oppbevaring. Jeg liker at ting er praktisk, lite, rommer det aller nødvendigste og ikke masse unødvendig "dødplass" som gjør objektet større enn nødvendig :) Slik er Bernina sin overlock bag! Denne har vært vanskelig å få tak i, i Norge - men jeg fant den i England - og de sendte til Norge - og dermed ble det to slike. En til covermaskin og en til overlocken. Begge bagene går inn i skatollskapet mitt, og jeg har strøm + ekstrautstyr til de - i bagen. Elsker disse bagene! Min B550QE har også en slik praktisk fraktbag, og det er genialt å ha. 



Cool? Og så kan man se bort fra fakta, at det sikkert burde vært Bernina maskiner inni disse.. men pytt.... hehe. Liker maskinene og liker bagen = perfekt ! :) 



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!