fredag 6. juni 2014

Litt stolt...


Av meg selv... 
Årsak: Jeg fikk gjort noe jeg hadde lyst/planer om i dag.. hehe. Jeg fikk montert opp "Hilco Bike" kjolen min, og jeg fikk satt en pastadeig ! Vanvittig helt super dag ! :) Stoffet ble kjøpt i våres, og jeg digga det, men har vært litt usikker på hva jeg kunne lage av det. Men så fant jeg ett "sekkekjole" mønster (hehe, syns det ser slik ut uten belte) på Stoff og Stil, og tenkte å teste det ut. Det ble ok nok. Kjolen er penere på i bevegelse, enn på Petra Prøvedukke... :-p Er litt fornøyd med at det faktisk forsvinner litt stoff fra hyllene nå. Jeg velger å uteblive for mye detaljer om antall meter inn i huset, de siste mnd. :-s 


Durumhvete er ikke noe som man får kjøpt dagligvaren her hos meg, ergelig nok. Men selvfølgelig har de det på Bilka. Dermed blir det Durumhvete med i posene når jeg handler på vei hjem fra jobb. Durumhvete er fantastisk å sette pastadeig på :-) Nam nam :-) 

Oppskrift på god pasta: 
500 gram Durumhvete
5 M egg
litt vann 
Tilsett krydder, pesto eller hva du enn liker - som smak, om du vil. 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!