onsdag 4. juni 2014

Jentebaskerlue...


Knøtta kom med lapp i morges, om at hun skulle i selskap klokken 17. Tjoho.... 
Her har arbeidsmengden vært enorm i dag, og dermed ble det ingen bytur. Derimot tok jeg meg en times tid fri, og sydde en gave. Jeg HATER å sy gaver. Tenk om de ikke liker den, tenk om den ikke passer osv osv.... blir gærn.. :-) Men nå er det gjort. En liten Barbie ting, og lue - så krysser jeg fingrene for at ikke Knøtta blir utestengt fra gjengen fremover.. hehe :-P 


Mønsteret er Burda, det er flere mønster på hatter i dette mønsteret. 
Blomsterstoffet er fra butikken i La Nucia, Spania. Jeg sydde noen shortser til jentene i dette, for ett par år siden. Fin stretch i det og myk deilig denim. Hatten er foret med Hilco interlock og bremmen er noe jeg hadde fra en eller annen DK tur. Det er glitter i bremmen, men det er ikke så lett å se. 

Det fine med nærbilder etterpå, er at man får med seg alle trådene som må fjernes.

Da gjenstår bare en plikt i dag, sy forkle til Knøtta - som skal ha kokkedag i barnehagen. 
post signature

1 kommentar:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!