søndag 1. juni 2014

Hyttetur..

Mobilbilde fra Lene

Fra onsdag til fredag, pakket jeg og Lene, mat, unger og symaskiner i bilen - og drog på hyttetur!
Slik så det ut etter legging! Fantastisk deilig å få sydd litt igjen ! :) 


Prosjektet som var med, var ett Deer & Doe mønster. og heter "Robe Belladone"
Stoffet er kjøpt fra siste tur til DK - hos Jydsk Stoflager. 


Og med meg på tur, er selvfølgelig den trofaste Bernina B550QE. Elsker den !
Og Babylock Enlighten, den er en god 3 på bestis lista mi :-) 

Under er litt stemningsbilder fra hytteturen :) 


På vei til krabbefiske









post signature

1 kommentar:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!