torsdag 5. juni 2014

Her kommer Pippi .....

Dette stoffet har ligget siden 2007 eller 2008, jeg var så heldig å få kjøpe en rest i fjor av Kobra - da hun "solgte ut" stoffene sine på Sykroken. Sammen med hennes, ble det nok til kjoler. Morsomt! K hadde en kjøredress i samme stoffet, sydd av Kobra - i 2008. Det er litt vittig å tenke på :-)

Stoffet mener jeg var fra en rull Åhlens hadde, fra den tiden de solgte metervarer i alle varianter. Forstoffet er deilig myk babycord, kjøpt hos Textart nå på mandag.

Og så litt nerding.... :-)
Jeg elsker Prym Vario tangen min. Jeg har hatt knappepresse, og jeg har en annen type metalltang liggende - men det er alltid denne jeg ender med å ta frem. (knappepressen solgte jeg for noen år siden) Det finnes ett vidt utvalg av knapper til tanga, og på Prym pakkene - kan du se på verktøy symbolene, om de er beregnet på tangen. Genialt system. Mitt sett ble kjøpt i 2009 på Stof2000 i København, da var det ikke så mange i Norge som solgte disse enda - men i dag, kan du få tak i dem hvor som helst :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!