torsdag 5. juni 2014


God morgen ! 

God morgen herfra, før arbeidet setter skikkelig inn. Sitter med tekoppen her og scanner nettet, i håp om å komme på gode inspirerende ideer :-) I nettet fra Klepp turen, ligger 2 Pippi kjoler og skriker litt, jeg har litt lyst å sy de opp. Mulig jeg får tid litt senere :) I dag gikk mannens strykejern i søpla, stakkars - det har han hatt i alle åra vi har kjent hverandre (begynner å bli noen.... ) og han var litt skeptisk da jeg ville la det avgå med døden. Erstatningen er ett Singer strykejern, som vi solgte i butikken før - det er forsåvidt godt det, men nå tror jeg jakten på strykejern starter :) 

Det var en fornøyd knøtta som stod opp idag, og fikk på seg forkle. Det er mye rysjer og blonder på det, helt i takt med hva med frøkna liker! I tillegg er det fotografering i barnehagen i dag, og utrolig nok - fikk jeg henne til å dra i "Findus" kjolen. 

Håper alle får en fin dag ! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!