fredag 6. juni 2014

Fredag !!


Da er det helg igjen og fy som dagene flyr :( I ettermiddag kommer tvillingene til Lene - som skal være her i helgen. Jeg fikk sydd en Pippi kjole i går, men kjole nr 2, gikk ikke helt etter planen, så jeg må se hva jeg gjør med den :-) 

Bilde er av middagen vår i går; Brokkoli og bacon pai, med skinke, mais og purre i. Ungene elsker det, og vi voksne med ! Nydelig middag, som er like god som restelunsj dagen derpå :-) Jeg klippet opp en kjole til meg selv også, hos Textart på mandag - mulig jeg skal montere den, etter leggetid i dag. 

Vi følger med på en serie som heter Breakout Kings, kul serie - i mens vi så en episode i går, tok jeg faktisk frem strikketøyet. Pinne nr 7, skulle tro det går i en fei. Men ikke perlestrikk + meg. Med andre ord, det er godt det er sommer, og denne ikke skal være ferdig før til vinteren igjen... hehe. :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!