torsdag 8. mai 2014

Travle dager...

Dagene har alt for få timer ! Det er min følelse for tiden. Jeg drukner i arbeid på alle fronter, og på toppen er jeg innmari god, på å starte egne prosjekter på siden :-) I en superduper hektisk hverdag, med alt for masse som skjer - brukte jeg den ene fridagen min på å legge gulv. Men resultatet ble veldig bra da, hehe.... 

Jeg skal legge ut bilde en av dagene. Ny lys grå sofa, og grått gulv. Kjempeforandring, og tok bare 3 år før gulvet ble tid til - og en realitet :-P 

I dag har jeg hentet min nye jobbtlf. Normalt tar det få uker før jeg pælmer android tilbake på kontoret. :-p Men med sim kort i ipaden, og den stort sett i veska - skal jeg gi denne en sjans. (før jeg begynner å klage på den...) Men den imponerer meg faktisk litt allerde :) Og smartbandet er faktisk litt smart. 

Dagens gadget innlegg fra meg :-p 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!