tirsdag 27. mai 2014

Sy og broderi....


 Det finnes knapt noe som jeg synes er kjedeligere, enn å sy gardiner. Men nå nærmer flyttingen til pappa seg med stormskritt, og jeg bør få de lagt opp. Hva gjør man s? Jo, man setter i gang ett broderi, som skal være til en pute, og så kjører man i gang - så setter man opp den "lille" reisemaskinen, og syr i vei på gardinene imens! :) Jeg er superheldig, som har en fantastisk symaskinpark... gardinene sys på en B550QE og broderiet lages på B780. I tillegg elsker jeg min cover og overlock maskin, som nå får hvile i skapet, under der B550QE står nå. Skjenken er ett resultat av nytt gulv og ommøblering i gangen :)

... jo, det var de gardinene ja... 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!