søndag 25. mai 2014

Jubi !! Broderitid..



Endelig fikk jeg tid til å brodere ut gaven, som jeg har lovet i flere uker *flau* Ting tar tid... Men i dag ble den ferdig, og overlevert. Stingsatt med Bernina Software V7, og jeg har brukt de nye nålene til Bernina. Embroidery Gold, absolutt verdt ett kjøp! Ikke noe tøys underveis, broderer nydelig, og de broderte glatt gjennom ett lag isoli og stabilisering. Tråden er Bobbin og Sulky fra Gütermann. 



Over: Foran på venstre bryst
Under: Stort ryggbroderi


Broderiet er stingsatt med Auto Digitizer, magic wand - en helt fantastisk funksjon. Jeg elsker V7, og jeg har brukt flere softwares, og dette må sies å være noe av det beste! Og det er helt objektivt. Enkelt å finne frem i, sømløst å arbeide med, og enkle lettfatlige funksjoner. Skal du investere i software, ville jeg ikke nølt. Du trenger ikke ha en Bernina for å kunne bruke dette. (men klart en fordel.. :-p ) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!