fredag 23. mai 2014

Hva kan en overlock?

Da er det fredag igjen gitt ! Gud som denne uken har rast avsted :-( Og uten en eneste søm! Men sånn sett, jeg får sydd litt nå da - siden pappas gardiner må legges opp. (noen som kjenner til en kjedeligere jobb, enn det? :-p ) Men men, det er da litt søm.

Håper alle får en flott helg! Og sy masse! I den sammenheng, deler jeg ett webinar fra Bernina - visste du at det ligger vanvittig mange flotte webinars ute på YouTube, med how to fra de? Ta ett søk, for her kan du lære mye! Uavhengig hvilken maskin du syr på! Denne viser hva en overlock kan gjøre, av fancy ting - mer enn bare sy sammen!




Jeg har fått spørsmål om jeg kan lage en "oppskrift" på Brother sin Covermaskin, slik som det ligger på Janome sin gamle CP1000. Jeg har desverre ikke tid, men mail meg evnt det du lurer på - så skal jeg besvare det jeg kan og rekker. 

På mail er det kommet spm om hvilke overlock og cover jeg syr på nå, svaret er: 
Babylock Enlighten
Brother Covermaskin 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!