fredag 16. mai 2014

Hjemme... og 16 mai..


Da var man hel og godt hjemme igjen fra dager i Danmark. Det er som å pakke ut fra Julaften, når man kommer hjem fra disse turene.

I tillegg ble det lite litt søvn, delvis fordi jeg ble hengt opphengt i YouTube og hva Bernina Software V7 kan - og delvis fordi kroppen var helt utslitt etter mange timer i bil :-) Visste du at man kan både filte, brodere, kutte, tegne, lage krystallmotiver og sy med feks Bernina B780? :-) Jeg blir bare mer og mer forelsket i alle mine syduppedingser. Det første jeg skal til med nå, er å teste broderi og punching tool. Er du nysgjerrig på hva det er? Sjekk denne linken. 

Jeg var innom Erik hos Jydsk Stoflager, helt obligatorisk når jeg er med bil, og har tid. Han og Mette har fantastisk mye fint i butikken, og efterårsvarene blir like så! Gled dere! De sender ikke til Norge, men skal du en tur til Legoland feks, så bør du sette av 20 min kjøring til dem. Ikast, ligger få minutter unna  Herning, som igjen ikke er så langt unna Legoland og Billund. Midt-Jyllandske motorvei er straks ferdig, og da går hele strekka som en lek! Du kan også følge dem på FB.




I Arden, litt utenfor Aalborg, ligger Stofstedet. De har mange sommerkunder fra Norge, og de sender mye til Norge :) Jeg syns utvalget hos Erik er mye bedre, men SS hadde mye garn i tillegg. Her fant jeg en del fototrykk, men prisene er også mye bedre hos Erik og Jydsk Stoflager. Utrolig flott utvalg i knapper, bånd +++ her hos SS. Det er faktisk første gangen jeg har hatt tid til å svinge utenom, og besøke dem. Selv om det var MYE flott her, kommer jeg nok til å fortsette å prioritere tiden min til Erik og Mette :) 




Dette ble med hjem fra Erik og Jydsk Stoflager denne gangen. 
Hvit bomullslerret til nye forkleer, til jentenes bunader
Prikket, diggbart fast bomullstoff
Gull skinnimitasjon, prosjekt til CutWork med Bernina Software V7 
Jersey av ymse slag, og fotoprint
Grå TYKK, deilig isoli 


Hos SS fant jeg
Fototrykk jersey av ymse slag
Deilig tykk bomull og lycra blanding (brun) 
Revejersey med matchende ribb


Spørsmål om hvorvidt jeg faktisk trengte mer stoffer... besvares ikke :) ! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!