onsdag 14. mai 2014

Goodies...


Først... huskeregel når jeg kommer hjem, bli mer venn med kamera på mobilen! Dette var ikke lett.. hehe... 

Her er en liten teaser på noe jeg skal teste når jeg kommer hjem. Den lille (sexy) røde spolekapselen, er supercool. Denne kan man sy med tykk undertråd, og man syr på baksiden, for å få effekten. Gleder meg som en liten unge til å ta den i bruk. 

MEN! Visste du at Bernina nå kommer med coverstitch needle? For deg med Bernina, som sikler etter en covermaskin, for å kunne sy elastiske kantbånd? Nå er svaret her! Sammen med kantbåndsapparatet, og denne nye nålen, kan du sy proffe kanter! og ja, jeg har sett resultatet med egne øyne. Det blir så bra ! Og sømmen er faktsk elastisk! Selv med rettsømmen! Hva kan man si? Den teknologien altså! Så kantbåndsapparat + coverstitch needle + Bernina symaskin = Lykke, billigere enn en egen covermaskin. Og tenk hvilken plass du sparer! :D Hehe... Og før noen tror at dette innlegget er betalt, jeg har ikke kantbåndsapparatet selv, men fikk med meg nålene. Men etter at jeg så resultatet i dag, er jeg helt overbevist, om at dette er gull for mange ! 

Bernina skal ha ett webinar med dette, anbefaler alle som har lyst å sy elastiske kantbånd, og bli med på dette. :-) 

Inspiration har i mange år vært en av yndlingsmagasinene mine. Men det har vært håpløst å få tak på, de siste årene. Den perioden jeg hadde en Bernina 440 elsket jeg disse magasinene, og brukte de mye. I tillegg brukte jeg MyLabel (ikke for salg i Norge lenger desverre) og koste meg med mønster, ideer og inspirasjon. Mange av disse prosjektene kan du finne linker til på Bernina sin website

I morgen bærer det avsted til Jydsk Stoflager i Ikast igjen. Gleder meg masse til å hilse på Erik igjen, og se hva nytt han har fått i butikken. Det har blitt noen forsendelser både til Norge, og til København, siden jeg besøkte han sist :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!