mandag 26. mai 2014

God morgen...


God morgen alle sammen, sola skinner og pollenet ligger i tykke flotte lag - inni meg. :-P Dette er ikke riktige dager, for pollenallergi. Men jeg klager ikke, absolutt ikke - jeg bare konstanterer :) Mye heller fint og sol, enn regn og kaldt. Det er nesten litt uforståelig at vi er i mai, og ikke langt uti Juni, med tanke på så mange flotte dager vi har hatt. 

Frokosten i dag består av salat, med mengder usunn dressing på. Alt for å komme i gang - med andre ord kaffe er også involvert. Mandag på sitt beste. :-) Broderingsmaskina er i gang, og broderer ut godeste Olaf... sier det deg noe? :) 

En gammel kjole som er helt på tampen denne våren/sommeren til Knøtta, skal få en liten freshning. Den er ikke så fristende i skapet lenger, og hun har mer lyst på noe nytt - så da er tanken å "lage noe nytt" til henne. Artig måte å få utnyttet garderoben litt til på. Og kanskje lage noen nye yndlingsplagg? 


Nevnte jeg at jeg digger Bernina Software V7 forresten? 
Koser meg glugg med å lage motiver! :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!