onsdag 21. mai 2014

Gamle minner...


Her går dagene til å pusse opp videre, samt jobbe. Jeg trodde Kreativ Strikk var i boks, men jammen meg dukket det ikke opp litt til. Da gjenstår det å se om jeg er ferdig nå da... :-) Jeg drev å letet frem gamle bilder, til redaksjonellt bruk i dag - og fant dette. Litt artig å se. Knøtta for 3 år siden, i hjemmesydd kjole. Denne har hun brukt helt frem til nå, men da mer som tunika/genser :-p Dette er fra tiden der jeg faktisk sydde, mer enn tenkte på det. Gid slike tider kommer igjen :-) Jeg har masse ideer i hodet, men det er så liten tid til å få de ut. 

Nå begynner tiden å roe seg litt her hos oss, men nå skal vi begynne flyttingen for pappa - som endelig, etter 3 mnd har fått leiligheten sin :-) Det var blitt kjempefint der borte, men ting tar tid med håndverkere gitt :-) 


Om man ser bort fra rotet i trappa, og småjusteringene som ble gjort sent i går kveld. Kan man få ett inntrykk av gangen her. Trappa skal males/lakkes grå. Men kroppen har ikke lyst til det enda, etter flere dager med gulvlegging i 3 rom :-) Gangen var det siste prosjektet, og nå er det gjort. For første gang er det kommet gardiner i gangen. Det har kun vært persienner der, men det passet bedre med gardiner nå. Det gamle skatollet som stod i stua, har byttet plass med en bokhylle - og fått sin plass som sybord i gangen. Jeg drar normalt alt av maskiner inn i stua når jeg syr, så dette er nesten mest for utseende sin skyld :-) I skapet under er overlock og covermaskin godt plassert. Ellers er arbeidstasjonen også på plass. :-) På andre siden er pianoet som også stod i stua, også blitt byttet ut med bokhyller. I gangen stod det før to svære bokhyller, som nå er flyttet ut, og erstattet av pianoet. I stuen er det kommet 2x 107cm bokhyller. 

Rart, men fint med forandring..



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!