fredag 16. mai 2014

Disney Infinity

Bilde: www.disneyinfinity.com
Har du hørt om dette? Jeg hadde ikke det :-p Det var Lene/madammen som hadde spillet til sine tvillinger - på Playstation 3. Jeg var så heldig at jeg fikk kjøpt ett helt nytt spill, på FB - for 300,- (kontra 599,-) til Wii Uen vår. Jeg valgte å gjemme unna spillet inntil jeg var tilbake igjen fra jobb, samt se om jeg kunne finne "parspillere". De må ha to fra samme "verden" for å kunne spille sammen. Tanken min om at det kanskje var billigere brikker i Danmark, viste seg å være riktig. Det kostet 149,- DKK for ett sett med 3 spillere. Spillet er genialt, og anbefales til andre :) 

Min tanke? Jeg er stolt som en hane - fordi jeg fikk koblet det opp, og samkjørt det helt alene... hehe. Jada.. jeg er faktisk blitt så gammel at jeg ofte lar sønnen på 14 ordne opp i dette :-) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!