onsdag 14. mai 2014

Danmark....


Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen . jeg storkoser meg med arbeidet mitt ! 
I dag har jeg vært hele dagen hos Bernina Nordic i Odense, og hvilken inspirasjon! Man går ut derfra helt proppa av ideer, og som "synerden" jeg er - lar jeg meg fange av alle ideer, prosjekter +++ som de har på huset. Jeg gleder meg vilt til å komme i gang med nye prosjekter, og med i bilen - er nå en del Bernina goodies, som dere skal få følge med på! En del av dere har mailet meg angående broderimaskinen, software og sist - angående capsrammen! Nå skal jeg sette av tid til å vise litt av dette. Visste dere at man kan pynte med krystaller, skjære ut mønster med kniver, tegne ++++++ med en Bernina broderingsmaskin? Og det aller beste? Softwaren er ikke bundet mot Bernina maskiner. Har du en Husqvarna, Pfaff, Brother, Janome etc.. kan du fint bruke softwaren til Bernina V7. Jeg gleder meg masse til å lage noen teasere til dere ! :) 


Ideene bugner, og tiden er ofte for knapp? :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!