mandag 26. mai 2014

Dagens brodering...


Du vet det er for lenge siden, man sist broderte - når man finner broderitrådene sine i kaos. Noen i boksen, litt på stativ, noe i esker og noe i poser (faktisk!) huff.... :-P 

Olaf er happy og venter på å bli brodert ut
Men "noen" glemte å skifte farge på han. Han skal egentlig være hvit i outlinen og sort i munnen.
Nå ble han jammen meg omvendt... jaja.
Om Knøtta liker den, så er det slik den skal være... :-P 
Jumbo spoler er geniale...
Man broderer utrolig lenge på en slik spole/evnt syr, og jeg elsker de! 


Det som er litt synd er at stoffet på kjolen er svært slitt. Det så jeg først når jeg var i gang. Denne kjolen har både L og K brukt, og belastningen ved broderingen ble litt tøff. Ved ene knappen til Olaf ble det derfor ett lite rift, noe jeg må få fikset så fort som mulig :) 

Skal se om jeg kan få tatt ett acionbilde av Knøtta. Det er en del bedre enn dette bilde her. Bortsett fra at stakkars 

Olaf ble omvendt i fargene, så ble han søt da! 
Nå krysser jeg fingrene for at frøkna vil bruke denne! :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!