søndag 25. mai 2014

Bernina Software V7


Nå er det straks kvelden her, men jeg bare må vise denne... synd man har så travle dager, for da blir det alt for sent i seng - siden man setter seg ned med slike ting på kvelden. (utover natta) Ei venninne av meg har tracet denne, og lagd den i vinyl. Jeg personlig, har fått litt nok av hele vinyl dilla - etter å ha sett ørten tusen bilder på sosiale medier, med mer eller mindre mye av det samme. Jeg er gått "tilbake" til broderi og de gode gamle stingene :) Mer holdbart, og fint i grunnen. Men! Jeg digger bilde hun har strøket på, og tenkte at denne må da gå an å stingsette. Som tenkt, så gjort :) 
Voila! Er ikke denne kul? Nå ligger den klar, og så skal den broderes ut i morgen! Jubi! :D 

God natt alle sammen 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!