søndag 18. mai 2014

18 mai ro....


Etter en superfin 17 mai, både for liten og stor - var det deilig med en rolig 18 mai. Besøk hele dagen, med innslag av gartneri besøk - med tilhørende handel. Krydder og jordbær planter, samt kasser til de - ble med hjem. Ikke verst egentlig, at man endelig får litt tid til småplukk igjen :-) 

På 16 mai ble det sydd forkler, til jentene. Det var meningen å sy ett, men siden jeg var i gang - plukket jeg opp begge to, og begge jentene fikk nye. Det er moro å pynte de opp denne ene gangen, hvertfall når de liker det selv. :-) Knapper, tilpasning, forkler, alt kom i havn tidsnok :-) 

Tanken er å klippe litt i kveld, og kanskje få smekket sammen litt tøy til jentene. Så får time show, om det blir realiteten :) 


 Håper alle hadde en fin 17 mai - og fin etterdag i dag. 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!