lørdag 26. april 2014

Weekend hjemme....


Etter 4 dager i bil, 123 mil - er det fint å komme hjem. Nakken er en lille smule utkjørt, etter mange mil, og hodet litt susete etter mange møter og mennesker :-) Men det er fantastisk, og jeg elsker arbeidet. Nå er det oversettelse av Kreativ Strikk som står for døren, og jeg skal ha oversettelsesweekend. Sol og deilig kaffe på terrassen - gjør jobben helt ok :-) 

Janus besøk var utrolig flott. Fantastisk å se hvordan de har bygget opp, og flotte lokaler med fabrikkutsalg. Det ble noen meter med ull med hjem :-) I tillegg måtte jo jentene få litt ferdige plagg, jeg elsker Janus, og har brukt det flittig - helt siden Jumbo var liten. 








Utvalget er en god del større i butikken enn på nett. 
Bjørnar (verdens herligste butikksjef) fortalte at det er butikken i Bergen/Espeland som har størst utvalg. De andre butikkene får som regel tilsendt metervarer herfra. Anbefaler vamt en tur innom Janus, enten du syr eller ikke - fabrikkutsalget hadde en helt utrolig flott mengde varer, og om du syr - ja da kommer du til å elske stedet ! :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!