fredag 18. april 2014

Trekke knapper selv....


Jeg har vist slike systemer før, og i den anledning hvordan de ble brodert på - og brukt som hårstrikker.  Til Lekala dressen brukte jeg egne knapper. Jeg har Prym knapper, med tilhørende verktøy (som jeg typisk nok ikke kunne finne akkurat da) men har også ett system kjøpt fra Ebay. Disse flatere i "ryggen", og er enklere å kle. Det er nok en smakssak - og med Prym sitt verktøy er de nokså sidestilt :-) Men da er prisen vesentlig forskjellig. Jeg brukte kun ebay knappene i går, men de er fine begge to. Et lite tips i påska.... :-) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!