tirsdag 29. april 2014

Sommer i April?


Det er ikke verst å kunne ta med seg laptop og kaffekopp, og sitte ute å arbeide hele dagen. Men det har faktisk vært fakta siden jeg kom hjem. Siden lørdag, har jeg hatt kontor ute på terrassen - og det finnes jo ikke noe deiligere! I går ble den norske oversettelsen av Kreativ Strikk sendt "hjem", og nå venter jeg på galleri sidene. Dette er super spennende, og jeg håper veldig at magasinet vil bli like populært som det er i de andre landene. 

Jeg brude ha puttet alle disse Janus meterne i vaskemaskina, men foreløpig har det vært X antall timer foran skjermen pga deadlines. Så muligens i morgen?? :) 

Ha en fin dag alle sammen! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!