tirsdag 8. april 2014

Selfie...

Det å ta selfies er noe herk... og spesiellt når lyset er dårlig, gangen er rotete +++ hehe
Man føler at alt blir galt uansett hvordan man snur og vender på det. Men men... 
Det  har vært flere som har spurt etter live bilde av Viking Bjørk jakken jeg strikket for en god stund siden. (ikke sååå lenge siden den var ferdig, men begynnelsen dropper vi tema) 
Etter mye om og med, og innser at jeg tapte kampen mot bedre selfie - er resultatet her :-) Jakken ble strikket etter ett av Viking Garn sine tidlige vår hefter 2013, det er brukt en salig miks av Sandnesgarn Mandarin petit, Viking bjørk og SMC miracle. 
Jakken er mye brukt allerde og jeg liker den kjempegodt. 
Tema: hvordan ser den ut etter vask, er et ikke tema. Er rimelig skuffa over kvaliteten, selv på 30 grader ullvask og milo.. men men... :) Jakka er fin på avstand :-P 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!