lørdag 19. april 2014

Påskedager....


I dag har det gått tid til å montere møbler, finpusse, plante og jobbe litt innimellom :-) Fikk ikke tid til å ta bilde før putene var tatt inn, litt synd egentlig - for det var veldig fint med putene i - jaja :-) Deilig å få ting på plass. I tillegg har mannen styret på med dører til garasjen, de skal på plass i morgen. Jeg og eldstemann fikk ett lite smutthull til å kjøpe planter på Saltrød/Eydehavn i dag - og han hjalp å plante etterpå. Fint med hjelp. 





I morgen er planen å få plass dørene på garasjen. Jeg må sette i gang med litt jobb - da er det er reisedøgn igjen på tirsdag. 

Rart med noen dager fri, selv om det er litt jobb - så er redusert mengde utrolig deilig. Men men... jeg er fornøyd! 
Mye av utearbeidet er nådd sitt mål, og jeg har til og med fått sydd litt. Strikketøyet er helt lagt bort akkurat nå...

Nå er det bena høyt og litt vin i glasset - og se en film med eldstemann. Koseaften - på påskeaften... 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!