torsdag 10. april 2014

Mer bøker...


Jeg burde ha en Give Away som gikk på "gjett hvor mange bøker og mønster jeg har". Alternativt er det ikke så attraktivt med den selvinnsikten det vil påkreve, ved å telle de nøyaktig :-) Jeg elsker bøker, og jobben min gjør ikke mengden mindre. I tillegg til de jeg selv anskaffer, kommer det jo mengder fra andre steder. Og kaste bøker, eller gi de bort er noe av vanskeligste jeg gjør :-P De er så fine i hylla, og så kaaaaan det jo hende at jeg får bruk for de en gang....... 

Men i allefall.... Grains de couture pour ENFANTS forelsket jeg meg i, med en gang jeg så den hos Elisabeth/Morill. En fantastisk bok... 
Og for alle dere andre som er blitt hekta på The Great British Sewing Bee så får jeg nok full forståelse for at de bøkene er i hus nå. Utrolig flotte, lærerike bøker. Anbefales! Men de er på engelsk. Den ene boka følger det med en liten mønsterboks. 

Og husk Give Awayen på Strikk til Smårollinger", her i bloggen, mens vi snakker om bøker.... :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!