fredag 11. april 2014

Kreativ Strikk


Visste du at Alt om Håndarbeide også har ett litt mer "ekslusivt" strikkemagasin? Det heter Kreativ Strik, og har inntil nå vært for løssalg i Norge - på svensk Kreativ Stickning. Helt ærlig kjøper ikke jeg svenske strikkemagasiner, og var en stund ergelig over at de ikke solgte det på dansk i Norge. 

Men nå kommer gladnyheten! :) 
Magasinet kommer på norsk! Jeg er blandt annet med å arbeider på dette prosjektet, og jeg må si jeg gleder meg glugg ihjel til å slå opp, det første norske magasinet i Juni! :) 

I den anledning, tenkte jeg å gi dere blogglesere en mulighet til å bli kjent med Kreativ Strikk. 
Derfor gir jeg bort 1 magasin (dansk) sammen med en Namaste rundpinneboks! 

Hvilket påskeegg er ikke det ? :-) 
Du kan lese mer om Kreativ Strikk HER
Og om Namaste Circular Case/rundpinneboksen HER

Det du må gjøre er følgende: se under bildene






Jeg gir bort 1 magasin (dansk) + 1 stk Namaste rundpinnebok  
Du kan vinne ved flere muligheter. 1 lodd pr punkt: (mange måter i bli med på)

  1. - Blogg om konkurransen
  2. - Skriv/del konkurransen på FB siden din
  3. - Lik Alt om Håndarbeides FB side
  4. - Lik Strikkeverdens FB side
  5. - Meld deg på Alt om Håndarbeides nyhetsbrev
  6. - Legg igjen en kommentar her i innlegget

Skriv en kommentar, for automatisk å få ett lodd - har du gjort noen av de andre tingene også, skriv det opp. Slik at du er med i trekningen av riktig antall lodd. 

Du må legge igjen navn eller en epost som jeg kan nå deg på, om du vinner. :-) 

Jeg trekker vinneren av boka Mandag 28 April
(vinneren annonseres her i bloggen) 



Husk også at du kan vinne boken "Strikk til smårollingene"
Du kan delta i den HER

post signature

5 kommentarer:

  1. Alltid gøy med nye ting! 3 lodd :)

    SvarSlett
  2. Nettopp gjenoppdaget "blogger"! Du verden så masse inspirerende! Prøver gjerne lykken hos deg med 4 lodd! Lykke til med det nye bladet- blir spennende å se! Ha ei riktig god påske! Mvh.Ruth

    SvarSlett
  3. Jeg har nå tre lodd. Likt begge siden på fb, og kommentert :)
    charlottefinkenhagen@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Jeg forsøker meg på ett lodd.
    Fikk veldig lyst til å strikke kjolen til jente.

    God påske!
    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  5. Så moro give away! Og takk for mye inspirasjon på bloggen din :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!