tirsdag 8. april 2014

Gratis mønster + vinn en bok

Bilde: Gyldendal Norske Forlag

Denne kule luen er fra boken "Strikk med raske pinner", en kjempefin bok med masse flotte oppskrifter. Vi i AOH har vært så heldige å få bøker og gratis oppskrift, som vi kan dele med dere. 
Mønsteret får man ved å melde seg på Alt om Håndarbeide sitt nyhetsbrev, det kan du gjøre HER! 

Bøkene får du mulighet til å kunne vinne via AOH hjemmeside + bloggen. Abonner på nyhetsbrevet, så er du sikker på å få med deg konkurransen !


I tillegg legger jeg ut en liten mini trekning her, på denne nydelige boka! 
Strikk til Smårollinger inneholder 50 flotte oppskrifter ! 
Jeg gir bort en bok, du kan vinne ved flere muligheter. 1 lodd pr punkt: (mange måter i bli med på)

  1. - Blogg om konkurransen
  2. - Lik Alt om Håndarbeides FB side
  3. - Lik Gyldendal Norske Forlag FB side
  4. - Lik Strikkeverdens FB side
  5. - Meld deg på Alt om Håndarbeides nyhetsbrev
  6. - Legg igjen en kommentar her i innlegget


Skriv en kommentar, for automatisk å få ett lodd - har du gjort noen av de andre tingene også, skriv det opp. Slik at du er med i trekningen av riktig antall lodd. 

Du må legge igjen navn eller en epost som jeg kan nå deg på, om du vinner. :-) 

Jeg trekker vinneren av boka mandag 13 April, slik at den når frem i posten til påskekosen! 



Lykke til ! 

post signature

19 kommentarer:

  1. Dette var en fristende premie:-)prøver lykken med 5 lodd! Mvh. Ruth (rulek@online.no

    SvarSlett
  2. Hei, ja denne nye boka er eg nysgjerrig på, så eg slenger meg med! 4 Lodd (dvs punkt 2,3,4 og 6).
    Vår-helsing frå Frida

    SvarSlett
  3. Er i full aktivitet med å strikke til gammeltanteungene, både til de som har kommet og de som kommer veldig snart, så dette er en veldig nyttig premie!
    5 lodd til meg.
    God Påske :)

    SvarSlett
  4. Da prøver jeg meg med 5 lodd :-)
    Hadde passet bra med en bursdagsgave til meg selv 14 april, hihihi.

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett
  5. Da blir det 5 lodd på meg også :) :)

    Mvh Hilde
    hilde.brekke@gmail.com

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Da blir det 2 lodd på meg
    an-kari@online.no

    SvarSlett
  8. Dette vil jeg selvfølgelig være med på :)
    3 lodd på meg.

    SvarSlett
  9. Min store lidenskap er strikking og jeg elsker og strikke..
    jeg er mye på sykehus og bruker da tiden på å vente og da er strikketøy godt å ha..
    5 lodd på meg.
    K.kathe.86@gmail.com

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Jorunn Knutsen10. april 2014 kl. 10.57
    Jeg elsker og strikke men vinner alrdi noe .. 5 lodd og krysser fingrene for at noe skal gå min vei.
    Jorunn_knutsen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Trekker 4 lodd, og krysser fingre :)

    SvarSlett
  14. Denne boka skulle jeg gjerne hatt, masse fint til mine tre ullunger :) Tar 5 lodd og krysser fingrene :) arnhild1977@gmail.com

    SvarSlett
  15. 5 lodd punkt 2, 3 , 4 , 5, 6 😀 krysser fingrene nå 😀

    SvarSlett
  16. Trine Iren Forberg11. april 2014 kl. 09:57

    Da har jeg likt alle FB-sidene og meldt meg på nyhetsbrevet. Krysser fingrene for å vinne, da kan jeg strikke litt til jentene mine på 1 og 4 år. Kan i så tilfelle treffes på trine_ir@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Ble 5 lodd på meg.
    Lik alle facebooksidene, får nyhetsbrev og legger igjen kommentar.

    Hilsen Mia.
    Makkis92@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg tar gjerne 4 lodd. Likt alle sidene på fb, og kommentert. Krysser fingrene :)
    Hilsen charlottefinkenhagen@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Jeg vil såå gjerne vinne en bok;-) 3 lodd på meg:-)

    sirius_2307@hotmail.com

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!