fredag 4. april 2014

God helg !


Det er ikke ofte jeg kjøper garn fra Drops, og det har lenge vært en kamp mellom meg og Drops oppskrifter. Men nå bruker jeg en Sandnesgarn oppskrift, og Drops garn som jeg kjøpte i Spania, Albir. 1 tråd av hver på pinne 8. Jeg strikker denne genseren, men jeg kommer til å ha kortere ribb på ermene + at jeg lager den lenger/buet bak. 

Denne boken kom i dag fra Gyldendal. Fine oppskrifter til smårollinger, hovedsaklig 0-4 år, men også noen få modeller opptil 6 år. Fine bilder og gode mønster


ønsker alle en god helg! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!