torsdag 3. april 2014

Frie stjerner...

Jeg strikket en neon lue til Knøtta i fjor vinter, i DaleGarn Freestyle - etter ett av vinterens tilbehørshefter. Her om dagen tenkte jeg at jeg skulle begynne på en til, for å få brukt opp garnet. Dale Gullfasan (er forresten noe herk å holde på med) er det som er brukt i stjernene. Akkurat i det jeg hadde begynt å strikke på stjernehøyde nummer 2, sier Lille at hun heller vil ha pannebånd... Så da ble det et lite stykke rygging - og så en liten ribbkant til :-p Vips, pannebånd + at jeg har enda garn igjen, som skulle vært brukt opp :-) 

Forøvrig ser jeg nå på bildet, at snuppa har klart å ta på seg pannebåndet opp ned, hehe.. 

Jeg la opp Drops (det er leeenge siden jeg har strikket med) Alpaca + AlpacaSilke i går. Kjøpte litt garn i Spania, i Albir - og om man syns Drops er billig i Norge, var det enda billigere der :) Mønsteret er et SandnesGarn mønster, men jeg er ikke helt fornøyd - så det blir litt miks og maks tror jeg. 

Mulig jeg skulle sydd sammen noe av den oppklippede haugen min også? 
Når tiden bare strekker til...

post signature

2 kommentarer:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!