lørdag 12. april 2014

Bernina prosjekt...

Ilustrasjon, Bernina.no

Jeg har enda ikke kommet lenger på dressen, den ligger uklippet enda - uten noe videre fremgang. Men det hindrer en ikke i å snuse på nye prosjekter! Denne gangen er det ett Bernina prosjekt som frister. Visste du at det ligger mange prosjekter på Berninas nettsider? Dette prosjektet er basert på DesignWorks, både cutwork og paintwork, Jeg elsker pynten, og teknikkene som er gjort. Selve kjolen er enkel og snittet pent, og så det finishen som gjør hele antrekket. 

Kjolen ser jeg for meg er pen i lin, jeg har noe lysegrå lin liggende - som jeg syns virker perfekt til deette :) Nå er målet å rydde litt, jobbe ferdig, og så sy ferdig dressen - før jeg starter på dette. Nesten så jeg får lyst å teste noen av disse teknikkene på buksedressen, men tror jeg skal la være.. :-P 
Sy... obs... da må man kanskje finne igjen sybordet/pulten igjen også.... :-s

Bilde: Bernina.no

Syns du dette virket spennende? HER er link til prosjektet
post signature

1 kommentar:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!