lørdag 12. april 2014

Bernina prosjekt II

Bilde: Bernina.no

Detet prosjektet får meg til å irritere meg over alle de dressene + blazerne jeg kvittet meg med for kort tid siden :-( Jeg var så lei av å ha de hengende i skapet, og brukte de aldri. :-) Jeg har en blazer jeg kunne brukt til dette, men det er en Sand Blazer - til langt over normal pris ( :-p ) så den er nok ikke det beste å skjære og kutte i. Mulig 2 hand butikk må bli løsningen. For dette har jeg lyst til å teste. Prosjektet finnes også på Bernina sine sider, med tegninger ++ for fremgangsmåte. 

Bilde: Bernina.no

Bilde: Bernina.no

Vi du prøve, så er linken HER 

Bilde: Bernina.no
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!