onsdag 5. mars 2014

Verdens deiligste....


... tykkeste, mykeste isoli - kjøper man hos Jydsk Stoflager ! 
Denne isolien er dobbel så tykk, myk og deiligere enn de "vanlige isoli typene". Om du har hatt en tykk deilig bukse eller joggejakke, så er nok dette stoffet i samme liga. Tekstiltrykket må tørke, men den er straks klar for showing! Deilig, myk bukse i stoff fra Jydsk Stoflager. Elsker den butikken! 

I kveld har jeg både strikket OG sydd litt ! Monterte opp denne buksa, satte på trykk og tar nå kvelden. Tilbake på sykehuset i morgen. Marius jakken er nå begge ermene på bolen! Weee, hjelper med noen timer på sykehuset :) Jeg fikk ikke pappa med meg hjem i dag, men kanskje i morgen - senest fredag. Så får vi se :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!