tirsdag 18. mars 2014

Tilbake til hverdagen....


Tilbake til hverdagen, kaldere dager og mindre sol :-P 

Vi var ikke akkuart super duper heldige med været i Spania, mens vi pakket ned pappas hus - men litt varmere enn 0 grader var det :-) 0 grader og frost møtte meg i morges. Men men, en varm kaffekopp og arbeid - så er dagen i gang. Denne uken er det rett på. Masse papirer som skal i orden innen månedslutt, og jeg må ta igjen en del arbeid for Danmark. Jeg har også reisedager denne uken, som ser ut til å ikke helt gå som jeg vil - men akk, slik er livet :-) Jobb må til. Innimellom er det litt tid for strikk, og jeg er nå på kantene på Marius jakken til Knøtta - det syns jeg ikke er så verst :) 

I April starter jeg opp med enda ett magasin, og vi skal det siste strikkemagasinet vårt - ut på norsk. Det blir super spennende! :) 

I går ankom Dualit (eller den kom på lørdag, men jeg fikk ikke hentet den før i går) bonuspoeng og nettshopping er fint! Den skled rett inn på benken, med sine KA kollegaer :-) Og den lager verdens beste toast! Bare spør jentene ! :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!