tirsdag 4. mars 2014

Sømtid !



Jeg har sydd i kveld! Det er lenge siden jeg har satt meg ned i ro og mak uten at maskinene brukes i jobbsammenheng. Overlock og coverstitchen er satt på spisebordet - er man alene i huset, så er man alene i huset :p Og jeg har sydd bukse og genser til Lille. Trykket må tørke og tråder festes, så dere må vente til i morgen med helhetsbilder ! I morgen håper jeg å få sydd ett antrekk til Knøtta, slik at de får hver sitt. Det var utrolig moro å sy igjen! OG jeg har fått brukt litt av stoffene mine, yey! Bare X antall hauger igjen... *host* Stoffene er fra Jydsk Stoflager, og jeg bare DIGGER den butikken! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!