tirsdag 11. mars 2014

Sjarmerende Retro


Når jeg drev å skrev ingpsirasjonssidene her om dagen, kom jeg over denne boken her. Denne har jeg ikke sett bli "løftet" opp noe sted. Jeg har ikke fått tid til å se skikkelig gjennom den enda, men den ser veldig fin ut! Artige ideer, liker bildene og totalt en innbydende bok :) Gleder meg til å se mer i den, i kveld ! 

I morgen bærer det avsted til Spania igjen, sponser SAS hardt om dagen. Nå er det siste rest av flyttelass og praktiske ting som ordnes - og så er det ikke mer Spania, før neste ferie :) Vi krysser fingrene for at da er pappa med :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!