mandag 31. mars 2014

Marius ferdig...


Da var Mariusen ferdig! Oker, lilla og rød SandnesGarn Sisu. Skal man først ha med knapper, får det bli knapper knøtta liker selv. Og det ble det. Lyselilla Bambi knapper. Jeg var litt skeptisk, da jeg stod med de i hånda - i butikken. Men Knøtta var ikke i tvil, og da ble det slik :-) Knapper, festing av tråder og kanten, ble sydd på i går kveld - mens Tid for Hjem rullet over skjermen.

Det har vært vår i lufta de siste dagene og det er deilig! I går var jeg og jentene en superrask tur på Plantasjen, og det ble tullipaner, orkidé og blomster til utekrukkene. Full program endte med planting på kvelden :-) Jentene kjøpte seg ett "vindusdrivhus" og sådde jordbær og tomater. Hvor mange frø som faktisk endte oppi kassen, er jeg usikker på - det vil jo vise seg :)

Det er ikke lett å smile kl 08 om morgen, 
rett etter en heftig diskusjon om dagens "medbragte lekelager" til barnehagen! :-) 
Men fornøyd med jakken var hun hvertfall ! :) 

post signature

1 kommentar:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!