tirsdag 25. mars 2014

Hue-på-feil-sted-dag

I dag har alt gått i surr. Fra morgen til nå :-) Deadlines er noe herk, hehe. Men men, noe er levert, og noe får vente til i kveld. Regnskap for butikken, moms termin 1 er i boks - og det gir jo litt mindre huebry :-) Nå gjenstår middag, ovnstekt laks - og så skal jeg krype opp i sofaen igjen - med boka mi, Sønner av Jo Nesbø. Superbra bok, som alltid. 

Mon tro om  jeg får sydd noen sømmer eller strikket mer på kanten i kveld/morgen? I morgen er det full gass med FAU møter, ++++ livet er ikke kjedelig som småbarnsforeldre :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!